FAQ

  • ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ?

    Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

    Строки повернення і обміну

    Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

    Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

    Умови повернення для товарів належної якості

    Обов'язкові умови повернення: 1. Збереження товарного вигляду устрою. 2. Наявність всіх документів, дисків, захисних пакетів та плівок. 3. Відсутність потертостей, механічних пошкоджень як на пристрої так і в документації та пакувальному матеріалі. 4. Товар повинен бути у такому вигляді, в якому його отримав покупець.

    Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

  • КАКОЙ ГАРАНТИЙНЫЙ СРОК У МОЕГО ТОВАРА?

    Гарантийный срок товара исчисляется со дня его продажи. Он обычно указан в эксплуатационном документе на товар (гарантийном талоне, техническом паспорте, этикетке или в другом документе, прилагаемом к товару).  На сайте производителя Вашего товара