ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов?

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

  • Щоб поміняти або повернути товар необхідно відправити його нам.
  • Як тільки товар надійде на скалд, ми розглядаємо його та відправляємо вам інший, або повертаємо кошти.
  • Усі витрати на повернення та обмніу, включаючи доставку, будуть виконані за рахунок покупця, крім випадків пов'язаних з виною продавця або виробника.

Умови повернення для товарів належної якості

Обов'язкові умови повернення: 1. Збереження товарного вигляду устрою. 2. Наявність всіх документів, дисків, захисних пакетів та плівок. 3. Відсутність потертостей, механічних пошкоджень як на пристрої так і в документації та пакувальному матеріалі. 4. Товар повинен бути у такому вигляді, в якому його отримав покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».